Window Stories by Malwa
queen.gif

"Everything, Everywhere"

Podstawą konceptu jest łączność pomiędzy ludźmi, ich przeżyciami, a urządzeniami. W tym wypadku “everything” dotyczy produktów marki Sony, a “everywhere” nas - konsumentów, których można spotkać na każdym kroku. Co więcej gołębie też spotykamy na każdym kroku, choć większości z nas ciężko się z tym pogodzić. Ptaki te są rozpoznawalne w każdym mieście i kulturze. Zanim technologia zagościła w naszym życiu na dobre, ludzie przekazywali sobie wiadomości za pośrednictwem gołębi. Paradoksalnie są symbolem globalnej łączności. Witryna przedstawia stado gołębi lecące nad miastem. Produkty Sony zmieniają szare ptaszyska w kolorowe ptaki, kiedy te są w bezpośrednim kontakcie. Ta iluminacja to symbol linii Xperia oraz przeżyć jakie dzielimy między sobą. Kolory reprezentują możliwości różnorodnych produktów tej marki. Tak oto informacje są rozsyłane z pomocą kolorowych ptaków Sony. Zapomnijcie o szarych, brudnych gołębiach. Czasami mogą być całkiem przyjazne.

"Everything, Everywhere" 

The core of concept is connectivity between people, moments and devises. 'Everything' are the products, 'everywhere' are the consumers. However pigeons are everywhere too (yes...for many of us it's hard to get used to it) but it's animal recognizable in any city, by any culture. The pigeon is a symbol for information delivery. Commonly used by people to send information before technology, it is a symbol of global connectivity. Display presents a flock of pigeons flies through the sky over the cityscape. Appearing to flood at the consumer looking upon the window. The products, displayed in the city skyline, illuminate the pigeons in close proximity. Illumination is a symbol for the Xperia’s effect on the information we consumer. The Sony colours represent possibility & diversity of their products. All that information is spread around the city with help of color birds. So forget about dirty, gray and awful pigeons. Actually they could be really nice.

sony-witryna-sklepowa.jpg
_Guys! We are not the flying rats!
2-sony-witryna-sklepowa.jpg
3-sony-witryna-sklepowa.jpg
4-sony-witryna-sklepowa.jpg

Sklep: SONY/ ELISAVA Barcelona School of Design and Engineering/ Grudzień 2015/ Barcelona